کومه له سازمان کردستان حزب کمونیست ایران
سخن روز

مسموم سازی دختران انتقام حاکمان اسلامی است

سه ماه است که عملیات گسترده تروریستی مسموم سازی علیه دختران دانش­آمور در نه استان کشور ادامه دارد. تعداد مسمومین حداقل به آمار خود رژیم به 800 دختر  رسیده است. تنها در یک روز حملات سریالی سازمانیافته به دختران دانش آموز در 26 مدرسه و در پنج استان صورت گرفته است .

در جریان خیزش انقلابی ژینا جوانان و بویژه دختران نقش بسیار بزرگی دارند . دختران با افشان کردن گیسوانشان مخالفت و اعتراض خود را به سلطه داعش شیعه نشان می دادند و می دهند. داعش شیعه انتقام خود را از دختران دانش آموزی می گیرد  که در جریان خیزش انقلابی ژینا حجاب اسلامی را  بدور انداختند، عمامه ـخوندها را پرت  کردند و خواهان سرنگونی جمهوری اسلامی شدند.

دستگاههای پلیسی و امنیتی ایران که مدعی بودند با پهبادها و ریزبادها، با دوربین های اطلاعاتی، معترضین و ناراضیان را شناسایی و دستگیر می کردند در سه ماه قادر به دستگیری یک نفر از عاملین این سریالهای تروریستی علیه دختران دانش آموز نشده اند. عملیات سریالی تروریستی علیه دختران دانش­آموز، کار خود حکومت اسلامی و یا جناحهای امنیتی و نظامی آن است. آنها نمی خواهند عاملان و مسببین این عملیات تروریستی شنایایی و دستگیر شوند .

در اسید پاشیهای اصفهان علیه زنان هم کسی دستگیر نشد. با آنکه همه مردم شهر می دانستند که امام جمعه مرتجع شهر و نماینده علی خامنه ای، اراذل و اوباش اسلامی وابسته به نهادهای مذهبی و امنیتی عاملین اصلی ترور و اسید پاشی بودند.

در حالیکه‌ گره کور مسمومیت‌های سریالی مرموز در مدارس دخترانه در شهرهای مختلف هر روز سفت‌تر می‌شود، به همان نسبت آمار مدارس و دانش‌آموزان مسموم شده هم رو به افزایش است. این اتفاق در حالی می‌افتد که هنوز هیچ مقام مسئولی پاسخ رسمی و صریحی در مورد نحوه مسمومیت‌ها و تکرار آن و همچنین عاملین و آمرین این حمله‌های متحجرانه و تروریستی به مدارس نداده است. با بالاگرفتن حساسیت‌ها در مورد مسمومیت دانش‌آموزان، برخی نمایندگان مجلس و حتی یکی از مسئولان وزارت بهداشت اعلام کردند که «این مسمومیتها به صورت عمدی و با استفاده از یک ترکیب شیمیایی قابل دسترس رخ داده است. نماینده سروستان در مجلس هم از درگیر شدن ١٠ تا ۱۵ شهر در استانهای مختلف کشور در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان خبر داد. نگرانی‌ها در مورد مسمومیت به حدی است که بسیاری از والدین می‌گویند دیگر حاضر نیستند فرزندان خود را به مدرسه بفرستند.

درحالی‌که مسمومیت دانش‌آموزان همچنان رو به گسترش است و هر روز ابعاد تازه‌ای را به خود می گیرد، سرانجام پس از گذشت نزدیک به چهار ماه انکار، تکذیب و آدرس غلط دادن، وزارت بهداشت مسمومیت دانش آموزان دختر در شهرهای مختلف و دادستان کل، عمدی و سازمان‌یافته بودن این حمله‌ها را تایید کردند. این جنایت قطعاً توسط باندهای سازمانیافته امنیتی، برنامه ریزی و اجرا می شود. تلاش مدیران و حراست مدارس، نیروهای انتظامی، قوه قضائیه و سازمان ها و نهادهای امنیتی برای سرپوش گذاشتن بر این جنایت و تهدیدات مکرر خانواده ها به عدم رسانه‌ای کردن آن، نشانه این واقعیت است.

در جریان خیزش انقلابی اخیر علیه ارتجاع اسلامی، معترضان و بویژه زنان و دختران  به شکلی بی‌سابقە و به درست در شعارهای خود خامنه‌ای و ولایت فقیەاش را، به دلیل مسئولیت مستقیم او در جنایات حکومتی و وضعیت فاجعه‌بار کنونی کشور، هدف قراردادند. خامنه‌ای از روی استیصال و ترس از اوج گیری شعار زن، زندگی، آزادی، در کمتر از یک هفته، سە بار بە مداحان پناە برد و از آنها خواستار تعمیر و روغن‌کاری ماشین سرکوب جمهوری اسلامی شد و تلویحاً از مداحان خواست با برانگیختن احساسات اجزای این ماشین، (حاميان نظام) تا جایی که می‌توانند در تقویت آن بکوشند. او ضمن اشاره به نقش مداحان در سرکوب اعتراضات سال ۱۳۸۸، از آنان خواست جایگاه خود را بشناسند و با نقش آفرینی در به زعم او “مبارزه با طاغوت و ظالم و استکبار و  فساد” در خدمت انقلاب باشند و «استقامت در برابر دشمن یا هجوم در مقابل آن» را فرهنگ‌سازی کنند.

با حاکم شدن گفتمان نظامی-مداح بر نظام سیاسی کشور به فتوای خامنه‌ای زمینه‌ی هرچه بیشتر برای اقدامات گروهای واپس‌گرا در جامعه فراهم شده و این نیروهای افسارگسیخته، خود را میدان‌دار اصلی می‌دانند و با امنیت کامل مانور می‌دهند و بصورت آتش به اختیار امنیت و سلامت جسم و روان جامعه را به بازی گرفته و  در صدد انتقام گیری از دختران جوان و تحمیل کردن باورهای واپس‌گرایانه خود برجامعه هستند. عملکرد تروریستی مرتجعین و حمله‌ی شیمایی به مدارس و مسموم کردن دانش‌آموزان تلاش برای بازگشت به عصر جاهلیت است و چنین جنایتی نشان از سبُعیت آمران، عاملان و ذهنیت آنان دارد و این نشانه آخرین تلاش‌های مذبوحانه جنایتکارانِ تحت امر خامنه‌ای در برابر خواست و اراده مردم آزادیخواه است و به ‌طور قطع شعار زن، زندگی، آزادی چنان اثراتی بر جامعه­ی رو به رشد ایران بر جای گذاشته که این اقدامات متحجرانه و مقاومت از روی استیصال نمی تواند اراده مردمی که عزمشان را برای تغییر و گذر از حاکمیت سیاه رژیم اسلامی جزم کرده‌اند به زانو درآوردند.

ما حملات تروریستی سریالی مزدوران جمهوری اسلامی و باندهای مافیایی و تبهکار اسلامی به دختران دانش آموز را قویاً محکوم می کنیم. خواهان شناسایی فوری این اوباشان و معرفی رهبران و فرمان دهندگان این جریانات باندسیاهی و تروریستی هستیم. ما مطمئن هستیم که حکومت اسلامی به همت اتحاد و مبارزه مردم آزادیخواه و برابری طلب به زیر کشیده خواهد شد و فرماندهان و اجراکنندگان این عملیات تروریستی اسلامی محاکمه و مجازات خواهند شد .