کومه له سازمان کردستان حزب کمونیست ایران
اطلاعیه و بیانیه های حزبی

اطلاعیه کمیته مرکزی کومه له به مناسبت جانباختن رفیق سیامک شامی عضو کمیته مرکزی کومه له و کمیته خارج از کشور حزب کمونیست ایران

2017-04-16| ۱۳۹۷-۰۱-۲۷

با تاسف فراوان به اطلاع می رسانیم که، رفیق سیامک شامی از کادرهای باسابقه حزب کمونیست ایران و کومه له، عضو کمیته مرکزی کومه له و کمیته خارج از کشور حزب کمونیست ایران، یکی از وفادارترین کادرهای کومه له که اخیرا” جهت ماموریت تشکیلاتی به کردستان بازگشته بود، روز دوشنبه 27 فروردین ماه مورد حمله قلبی قرار گرفت و علیرغم تلاش پزشکان بیمارستان سلیمانیه، متاسفانه جان باخت.

رفیق سیامک شامی که سالها در واحدهای رزمی پیشمرگان کومه له از جمله، در گردان های شوان و 22 ورمی و سایر عرصه های مبارزه کومه له و حزب کمونیست ایران در خارج از کشور فعالیت کرده بود، از زمره کادرهای صمیمی، صادق، سخت کوش و مسئولیت پذیر حزب کمونیست ایران و از چهرهای محبوب در صفوف پیشمرگان و مردم بود.

با جانباختن رفیق سیامک، حزب کمونیست ایران و کومه له و تشکیلات خارج از کشور حزب یکی از وفادارترین کادرهای خود را از دست داد.

کمیته مرکزی کومه له جانباختن رفیق سیامک را به همسر مبارز و رزمنده اش رفیق حیات دولتیاری و به تنها فرزندشان شوان عزیز و خانواده رفیق سیامک، رفقا و دوستان فراوانش تسلیت می گوید.

کمیته مرکزی کومه له ( سازمان کردستان حزب کمونیست ایران )

دوشنبه 27 فروردین 1397