کارگران شرکت ساحل صید کنارک روز شنبه 6 تیر ماه برای چندمین روز متوالی در اعتراض به ادامه تأخیر در پرداخت حق بیمههای خود دست به تجمع زدند.
به گفته آنان، حق بیمه ماههای دی و بهمن کارگران این مجموعه هنوز به سازمان تأمین اجتماعی واریز نشده و پس از پرداخت بیمه اسفند، از فروردین تا خرداد نیز هیچ واریزی صورت نگرفته است. کارگران معترض میگویند: این تاخیر طولانی باعث شده آنان هنگام مراجعه به مراکز درمانی، هزینههای درمان را آزاد پرداخت کنند. آنان خواستار رسیدگی فوری نهادهای مسئول به مشکلات خود هستند.
