شرکت مخابرات ایران با وجود گذشت بیش از سه ماه از سال جدید و اجرایی شدن مصوبه افزایش دستمزد کارگران، هنوز مابهالتفاوت حقوق فروردینماه کارگزاران مخابرات روستایی را پرداخت نکرده است.
این تأخیر در پرداخت مطالبات مزدی در حالی ادامه دارد که کارگران و خانوادههای آنان با افزایش مداوم هزینههای زندگی و فشارهای اقتصادی گسترده مواجه هستند. فعالان این صنف تأکید میکنند: که تأخیر در پرداخت حقوق و مزایای قانونی، قدرت خرید کارگران را بیش از پیش کاهش داده و مشکلات معیشتی آنان را تشدید کرده است. آنان از مسئولان و مدیران شرکت مخابرات خواستهاند هرچه سریعتر نسبت به پرداخت مابهالتفاوت حقوق فروردینماه و سایر مطالبات معوق اقدام کنند.
