کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قزوین روز سه شنبه 2 تیر ماه برای چندمین بار نسبت به مشکلات معیشتی، وضعیت حقوق و مطالبات پرداختنشده خود اعتراض کردند.
این کارکنان میگویند: سالها در شرایط سخت معیشتی و اپیدمی، مشغول ارائه خدمات سلامت به مردم بودهاند اما امروز فشار گرانی، کاهش قدرت خرید و تأخیر در پرداخت مطالبات، شرایط زندگیشان را سخت کرده است. به گفته این نیروها، کارانه و اضافهکار نیروهای دانشگاه علوم پزشکی معمولاً با تاخیر چندماهه پرداخت میشود که در نتیجه معوقات مزدی ارزش خود را از دست میدهد. لازم به یادآوری است که این کارکنان در هفته جاری به تهران رفته و مقابل ستاد وزارت بهداشت تجمع کردند؛ آنها خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی خود شدند.
