کومه له سازمان کردستان حزب کمونیست ایران
اخبار ایران

گردهمایی بازنشستگان مخابرات در شهرهای مختلف

گردهمایی بازنشستگان مخابرات در شهرهای مختلف1

بازنشستگان مخابرات در چندین شهر کشور از جمله تهران، رشت، مشهد، اراک، اهواز و شوش، با برگزاری تجمع اعتراضی، خواستار رسیدگی به مطالبات صنفی و معیشتی خود شدند.

تجمع‌کنندگان با اشاره به تأخیر در پرداخت مطالبات و کاهش قدرت خرید بازنشستگان، خواستار پرداخت فوری معوقات، به‌ویژه مطالبات ناشی از طرح‌های همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق سال‌های گذشته شدند. بازنشستگان همچنین نسبت به وضعیت خدمات بیمه درمانی انتقاد کرده و خواستار بهبود کیفیت خدمات، رفع مشکلات مربوط به پرداخت هزینه‌های درمان و افزایش پوشش بیمه‌ای شدند. افزون بر این، معترضان بر لزوم توسعه خدمات رفاهی، از جمله افزایش تسهیلات و وام‌های کم‌بهره و تسریع در ارائه آن‌ها تأکید کردند و خواستار پاسخگویی مسئولان به مطالبات انباشته خود شدند.