بازنشستگان مخابرات در چندین شهر کشور از جمله تهران، رشت، مشهد، اراک، اهواز و شوش، با برگزاری تجمع اعتراضی، خواستار رسیدگی به مطالبات صنفی و معیشتی خود شدند.
تجمعکنندگان با اشاره به تأخیر در پرداخت مطالبات و کاهش قدرت خرید بازنشستگان، خواستار پرداخت فوری معوقات، بهویژه مطالبات ناشی از طرحهای همسانسازی و متناسبسازی حقوق سالهای گذشته شدند. بازنشستگان همچنین نسبت به وضعیت خدمات بیمه درمانی انتقاد کرده و خواستار بهبود کیفیت خدمات، رفع مشکلات مربوط به پرداخت هزینههای درمان و افزایش پوشش بیمهای شدند. افزون بر این، معترضان بر لزوم توسعه خدمات رفاهی، از جمله افزایش تسهیلات و وامهای کمبهره و تسریع در ارائه آنها تأکید کردند و خواستار پاسخگویی مسئولان به مطالبات انباشته خود شدند.
