قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا که امور جنگ در ایران را در دست دارد درباره آنچه حضور هواپیماهای نظامی ارتش اسرائیل در آسمان برخی کشورهای همسایه به سمت ایران خوانده، هشدار داده است.
در این بیانیه، قرارگاه خاتمالانبیا گفته است که «تحرکات و حضور هواپیماهای نظامی ارتش اسرائیل در آسمان برخی کشورهای همسایه به سمت ایران را اقدامی خطرناک و تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران میدانیم» اما به نام کشور مشخصی اشاره نشده است. قرارگاه خاتمالانبیا گفته است «چنانچه آمریکا قادر به مهار و کنترل رژیم اسرائیل نباشد، جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدیدی را علیه خود تحمل نخواهد کرد و پاسخ به این اقدامات خطرناک را حق خود میداند.»
