جمعی از کارگران بخش خدمات شهری و ماشینآلات شهرداری چابهار، از تداوم تأخیر در پرداخت حقوق و حق بیمه خود خبر داده و نسبت به پیامدهای این وضعیت هشدار دادهاند.
بر اساس گزارشهای منتشرشده، حق بیمه این کارگران حدود هفت ماه است که پرداخت نشده و حقوق آنان نیز سه ماه به تعویق افتاده است. کارگران میگویند: این وضعیت در شرایط افزایش هزینههای زندگی، فشار مضاعفی بر خانوادههای آنان وارد کرده است. کارگران معترض خواستار: پرداخت فوری حقوقهای معوقه، تسویه بدهیهای بیمهای و رسیدگی مسئولان به وضعیت معیشتی و شغلی خود شدهاند.
