جمعی از کارکنان مراکز بهداشت شهرستان اسلامآباد غرب، در برابر ساختمان شبکه بهداشت این شهرستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.
از جمله مهمترین خواستههای مطرحشده در این تجمع، پرداخت بستانکاریها و مطالبات معوق، اجرای کامل طرح همسانسازی حقوق و رفع تبعیضهای مزدی میان کارکنان بخشهای مختلف نظام سلامت عنوان شده است. معترضان با اشاره به شرایط دشوار معیشتی و افزایش هزینههای زندگی، نسبت به پایین و ناعادلانه بودن دریافتیهای خود اعتراض کرده و خواستار رسیدگی فوری به مطالبات صنفیشان شدند.
