کومه له سازمان کردستان حزب کمونیست ایران
سخن روز

انقلاب ایران و هذیان گوئی سران جمهوری اسلامی

هرچه مبارزات مردم علیه رژیم مستبد و فاسد حاکم بر ایران عمق و گستردگی بیشتری می یابد ، میزان هذیان گویی و اراجیف  این حاکمان بالاتر می رود. البته این تبلیغات سراپا دروغ برای مردم نیست بلکه  تهیج و به خط کردن مزدوران جمهوری اسلامی را نشانه گرفته است.

اگر چه دروغ در اسلام و تشیع حرام نیست، لیکن میزان دروغگویی حاکمان اسلامی از علی خامنه ای تا امام جمعه های مرتجع و حراف، از فرماندهان نظامی و امنیتی تا مزدوران رژیم در مجلس و رسانه ها باعث تعجب و حیرت بعضی از مقامات خود همین رژیم هم شده است .

برای نمونه به اظهارات چند تن از افراد سبک مغز حکومتی نگاهی بیندازیم. احتمالا بسیاری از این  گفته ها همچنانکه حداد عادل از مقامات خود رژیم گفته است،بدلیل کمیت بالای ذغال و مواد مصرفی باشد !

کاظم صدیقی، امام جمعه تهران: ایران اسلامی به قدرت اول دنیا تبدیل شده است!

‏میرباقری عضو مجلس خبرگان: ما در مرحله تدوین قانون جدید برای جهان هستیم!

‏سخنگوی دولت: این دشمن بود که نرخ ارز را افزایش داد!

‏وزیر کشور: اصلاحات اقتصادی با کمترین پیامد به نتیجه رسید!

مهدی صفری معاون اقتصادی وزارت امور خارجه: کمی با ابر قدرت شدن منطقه ای و جهانی فاصله داریم!

نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه: ایران قدرت هیجدهم  اقتصادی جهان است!

فرمانده سپاه پاسداران: ما قدرت چهارم تسلیحات پیشرفته جهان هستیم!

امام جمعه مشهد:ما بهترین دموکراسی جهان و تاریخ را داریم!

نمونه های از این دست آنقدر فراوانند که در بازگو کردن آنها از «فرط فور در مضیقه» می افتیم!

اظهاراتی از اینگونه از سوی سران  رژیم اسلامی ایران چه چیزی به خواننده، شنونده و بیننده معمولی می‌دهد جز اینکه: اینک یک مشت شیاد و روانی جنایتکار بر سرنوشت مردم ایران حاکم هستند. حاکمانی که هیچ خط قرمز و هیچ محدودیتی در بیان دروغ و تحریف ندارند .

اگر از اقتصاد به هم ریخته ایران نگوئیم، تنها در سه ماه و اند گذشته پانصد نفر را اعدام و کشته اند ، در همین فاصله کوتاه بیش از سی هزار نفر را زندانی و بسیار بیش از آنرا زخمی کرده اند، تنها به خاطر اینکه با دستان خالی  فریاد زده اند که این رژیم را نمی خواهند، آنوقت در کمال پرروئی دم از برقرار کردن بهترین دموکراسی جهان می زنند !

همین امروز آخوندهای انگل و خرفت مجلس خبرگان بدون هیچ شرمی بربریت و جنایتکاری خود را چنین بیان کردند:

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای اجرای مجازات‌هایی مانند تبعید برای معترضان متهم‌شده به «محاربه» و «فساد فی‌الارض» از سوی قوه قضاییه را «بی‌خاصیت» خواند و اعلام کرد که «قطع انگشتان یک دست و پای مخالف» و اعدام می‌تواند «اثربخش باشد».

مردم ایران از کردستان تا بلوچستان، در چهارگوشه ایران عزم خود را جزم کرده اند که با تشدید مبارزه برای سرنگونی جمهوری اسلامی پاسخ این دایناسورهای ماقبل تاریخ را بدهند. این حاکمان جنایتکار اسلامی وصله ناجوری برای دنیای امروز هستند و مردم همت خواهند کرد آنها را به زباله دان تاریخ بسپارند .