صبح روز سه شنبه 2 تیر ماه شماری از کارگران پیمانکاری پتروشیمی تخت جمشید که از چند ماه پیش با تصمیم کارفرما ازکار اخراج شدهاند، با برپایی تجمعی مقابل ساختمان فرمانداری بندر ماهشهر خواستار بازگشت به کار خود شدند.
یکی از کارگران به نمایندگی از سایر کارگران معترض، میگوید حدود ۵۰ کارگر با سوابق بین ۵ تا ۱۲ سال، تحت مسئولیت یک شرکت پیمانکار در پتروشیمی تخت جمشید مشغول به کار هستند که از حدود سه ماه پیش، از ورودشان به محل کار جلوگیری شده و بیکار شدهاند. او گفت: وضعیت پیش آمده در حالی ادامه دارد که برخی مسئولان به آنها قول دادند کارگران تعدیلی را به کار بازگردانند اما تاکنون اقدامی نشده است.
